25 липня 2023

Війна дала змогу знайти слабкі місця компанії, — Дмитро Холод, директор ТОВ-підприємства «Полімер»


Війна дала змогу знайти слабкі місця компанії, — Дмитро Холод, директор ТОВ-підприємства «Полімер»

В інтерв’ю TradeMaster.UA директор ТОВ-підприємства «Полімер» Дмитро Холод розповів про становлення підприємства, боротьбу з викликами воєнного часу та окреслив перспективи розвитку галузі на майбутнє.

— Розкажіть про вашу компанію, які товари виробляєте, де розташоване виробництво

— Підприємство «Полімер» працює на ринку України вже понад 28 років. Історія компанії почалася 1995 року, коли два брати створили виробництво обкладинок для зошитів. Це було невеличке підприємство, але з великою душею, яке зростало та масштабувалось разом зі своїми працівниками, клієнтами та партнерами.

Сьогодні у нашій команді понад вже 120 професіоналів, багато з яких мають досвід у галузі 15-20 років.

Наш головний напрямок — виготовлення м`якої поліетиленової упаковки для В2В бізнесу, а також палетної, термозбіжної та господарської плівки та будь-якої індивідуальної та групової упаковки для виробничих підприємств. У ритейлу та невеликого бізнесу користуються попитом брендовані пакети «майка» та «банан».

Підприємство нараховує великий парк сучасного обладнання. Наш технічний ресурс дозволяє відвантажувати понад 300 тонн готової продукції щомісяця. Також маємо добре розвинений логістичний відділ і це дає нам можливість доставляти продукцію по всій Україні та за її межі.

— Як змінилася діяльність компанії після 24 лютого 2022 року? Чи постраждало виробництво, що було з персоналом, чи змінився асортимент, що відбувалось в середині компанії? З якими труднощами ви зіштовхнулись та як їх вирішували?

— Як і всі — мусили адаптовуватися під нові реалії. Ми зосередились на тому, щоб підтримати наших клієнтів та тих, хто по зрозумілих причинах втратив своїх постачальників. Всередині компанії колектив згуртувався, бо всі розуміли, що економічний фронт має вистояти.

Найбільший виклик, з яким ми стикнулися, — нестача сировини. Закрився єдиний в Україні виробник полімерної гранули. Усі ланцюги постачання сировини були втрачені. Щоб встояти на ринку, потрібно було вибудовувати нові зв`язки в Європі. Головними цілями було створення партнерських відносин з виробниками поліетиленової гранули. Якщо на початку повномасштабного вторгнення виробники не дуже сприймали нову для них компанію, то тепер ми налагодили гарні зв'язки з Європою, Америкою та Близьким Сходом. Сьогодні ми забезпечуємо якісною полімерною гранулою не лише своє виробництво, але й інших виробників поліетилену на ринку України.

Нестабільність на ринку, та загалом в економіці, розхитують усі процеси на підприємстві. Ми це чітко побачили ще за часів Covid-19, тому взяли курс на системний підхід до всіх процесів, систематизацію даних і постійний аналіз. Правильні данні приводять до правильного аналізу, що в свою чергу дає змогу приймати швидкі рішення, які допомагають швидше адаптуватися до змін. Це важливо, тому що в силу обставин працівники змінюються і маємо передавати інформацію новим співробітникам.

Ми зацікавлені, щоб компанія почала працювати за європейськими стандартами якомога швидше. Віримо в Україну і українське, але потрібно навчатися досвіду західних компаній, щоб в майбутньому зайняти гідне місце на ринку.

— Яка наразі ситуація в компанії? Як закінчили 2022 рік та які плани на 2023-й? Чи випустили за цей час нові продукти? Чи змінили партнерів, якщо так, то як шукали нових? Що змогли покращити в компанії загалом?

— 2022-й був роком зі значним спадом у обсягах, але наразі можна сказати, що загальна ситуація в нашій компанії середньо-ринкова. У наших планах — вийти на довоєнний об`єм до кінця цього року. Ми спілкуємось та співпрацюємо з благодійними центрами, військовими частинами, підтримуємо зв'язок з хлопцями, які пішли з «Полімеру» на фронт, та намагаємось допомогти, чим можемо. Соціальна відповідальність зараз у кожного українця та українського бізнесу на першому місці, і ми намагаємося робити все, що можемо, для наближення перемоги.

Найбільших змін ми зазнали всередині підприємства: у наших процесах, у наших комунікаціях між відділами. Ми стали ближчими до міжнародних стандартів роботи, ми крокуємо до автоматизації та постійного поліпшуємо виробничі процеси. Це нелегкий шлях, але в довгій перспективі саме таким має бути виробничий бізнес.

— Які поради ви можете дати бізнесу в Україні? На що треба звертати увагу загалом?

— Не зупинятися, розвиватися, працювати! Стресова ситуація стимулює подивитись на справу під іншим кутом, побачити слабкі та сильні сторони компанії, знайти вузькі місця. Частина наших колег, друзів та рідних стоїть на захисті кордону нашої країни, а ми маємо працювати на захист економічного фронту.

Щодо нашої галузі, то вважаю, що нам (як виробникам, так і постачальникам) слід будувати більш тісні зв’язки. Потрібно частіше бачитись та обговорювати питання індустрії, наші спільні проблеми та цілі. Як на мене, то важливим кроком у розвитку нашого напрямку діяльності має стати створення асоціації виробників упаковки. Розвиток індустрії залежить від того, на скільки ми будемо підтримувати спільні цілі та інтереси.

ТОВ-підприємство «Полімер»

http: polimer.ltd

e-mail: info@polimer.ltd

☎: (097) 957-50-18, (0432) 61-65-44

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua


ПопередняВесь списокНаступна


Комментарии

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*